مامانا کی برای گرفتن نامه سزارین اختیاری اقدام کردید چند هفته؟

۴ پاسخ

من دکترم گفت ۳۶ هفته به بعد

بستگی ب دکترت داره معمولا از36هفته ب بعد نامه میدن الان زوده

۳۸ هفته و چند روز میتونی نامه بگیری

من ک پشیمون شدم
سر دوراهیم
هزینه هاش زیاده بیمارستان خصوصی باید بری کلی هم بایذ دست مزد دکتر بدم

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙👶🏻 مامان شاهان💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد