۶ پاسخ

نه نمیدم
وقتی سرما خورده باشه داروهای سرماخوردگی ک عناب داخلشه میدم
ولی آویشن حساسیت زاس فعلا ندادم
میگن اونایی ک حساسن احساس خفگی بهشون دست میده باید ببرنشون بیمارستان

اویشن ندادم ولی بقیه چیزا میدم

اره سرمامیخوره میدم

ن آویشن فشار و خیلی میاره پایین خطرناکه

نه من نمیدم

والا من طبق نظر دکتر زمانی میگم؛ گفت دمنوش ها اکیدا برای بچه خوب نیست

سوال های مرتبط