نه نمیدم
وقتی سرما خورده باشه داروهای سرماخوردگی ک عناب داخلشه میدم
ولی آویشن حساسیت زاس فعلا ندادم
میگن اونایی ک حساسن احساس خفگی بهشون دست میده باید ببرنشون بیمارستان
اویشن ندادم ولی بقیه چیزا میدم
اره سرمامیخوره میدم
ن آویشن فشار و خیلی میاره پایین خطرناکه
نه من نمیدم
والا من طبق نظر دکتر زمانی میگم؛ گفت دمنوش ها اکیدا برای بچه خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.