دختر من نمیخوره
چدخمل ناناسی 😘💖
اصلا خوشش نمیاد پسر من
تو ۷ نصف میخورد الان کامل میخوره
معلومه که نه عزیزم اصلا روزایی ک تلاش مبکنم بهش زرده بدم تاشب دهنشو برای هیچی باز نمیکنه قاشق میبینه گریه میکنه
با کره مخلوط کنم آره
من دو تا تخم کبک رو آبپز می کنم سفیده شو میدم دستش خودش داره میخوره کوچولو کوچولو زرده شو میدم تو دهنش دو تاش هم میخوره اولا میریختم تو اوتمیل میدادم بهش
دختر من ۶روزه هیچی نخورده
ولی قبلشم از تخم مرغ بدش میومد
اصلا نمیخورد
یک زرده کامل و نصفی کمتر سفیده میخوره صبحانه
من اول شش ماهگی یدونه میدادم
الان دیگ صبح ها دوتامیخوره
ن عزیزم دکتر گفت نصف بهش بده فعلا ....همون هم نمیخوره ..ببخشید دخترت گوشواره هاش رو نمیکشه با دست؟؟
آبپز عوقمیزنه،نیمرو میکنم بدش نمیاد میخوره
من با سیب آب پز میدم میخوره
پسر منم زیاد دوست نداره
پسر من بعدش بشدت بالا میاره نمیدم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.