من ک جای سالم ندارم
من کمبود ویتامین د دارم .همه این علایم رو دارم .یه مدت قرص میخوردم بهتر بودم .دوباره برگشته .باز باید شروع کنم قرص ام رو
من اگه تا دو صفحه دیگم ادامه میداد بازم همشو داشتم🤣
من بیشتر هم دارم🤣
منم همشو دارم که🫠
منن تقریبا همشو دارم🤚😅🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.