نه هرکیو دیدم زده اندازه دم موش مو داره😂
نه بابا چرت. بعد یه مدت موهاشون پر میشه، اوناییکه میتراشن به اون تایم پر شدن که میرسن فک میکنن بخاطر تراشیدنه😁
من نکردم
بنظر من ک نه
دختر داداشمدوبار موهاشوزدن الا ن هشت سالشه با دختر اولی من هم سنهمن موهاشو نزدم اون موهاشهمکم پشته همنازک جنس موها مامانشهموهادختر منم نازک و کم پشت مث شوهرم بنظر من اثری نداره
برا پرپشت شدن ن.ولی موهاشون ک صعیف و نازکه زخیم میشه
کچل کردن هیچ ربطی به پر مویی نداره من پسرم از وقتی دنیا آمده مو هاشو کچل نکردم
خیرررررر از نظر علمی اثبات نشده
یکم مو بچه بهتر میشه ولی در کل به ژنش بستگی داره .الان یه بچه از دختر من ۸ماه کوچیکتر هست موهاش بلند و پرپشت .دختر منم کچل کردم الان پنج ماه هست تازه یک سانت در اومده بیشتر بستگی به ژن داره
از نظر علمی هیچ تاثیری نداره خود دکترا تایید کردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.