سلام خانم ها کسی سردرمیاره آزمایشم تفصیرکنه؟

تصویر
۲ پاسخ

فقط همین یه برگه بود؟ منم موهام خیلی خیلی میریزه ازمایشم مشکلی نداشت یعنی موندم چیکار کنم شما کف سرتون چربه؟

همه چی خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان ۲ سالگی
مامان ارامان مامان ارامان ۳ سالگی