۴ پاسخ

خیلی عالیه امشب تست کن تو دستت له کن گوله کن بزار جلوش ایشالا خودش برمیداره میخوره خوشش میاد

ببین من برنجی هارو با چنگال له میکنم تو دستم گوله میسازم میزارم تو ظرفش برمیداره میخوره، بعدم تا موقع شام چیزی بهش نده اصلا تا گشنش باشه بخوره

پسرم وقتی که اینجوری میشه به فاصله ی ۱۰ روز بعدش دندونش در میاد.
منم اینجور موقعا خیلی ناراحت میشم. بهش کاچی و فرنی و کیک خونگی و لقمه های مختلف و سیب زمینی و ذرت ابپز و این جور چیزی میدم که خودشم باهاشون بازی کنه و بخوره. واقعا خیلی سخته

الوندم اینقدر اون یه قاشق اولو توی دهنش نگه میداره تا دوسه ساعت بگذره وقت خوابش و شیر خوردنش برسه فقط شیر میخواد انواع و اقسام چیزا رو میپزم این نزدیک ۲۰ روزه اینجوری افتضاح شده قبلش خیلی خوب بود

سوال های مرتبط