۵ پاسخ

اب سیب را با اب هویج مخلوط کن بده. منم پسرم اب سیب خالی نمیخوره با اب هویج که میگیرم قاطی میکنم میخوره. اخه اب سیب خالی خیلی شیرینه

حالا همشونو خودت بخور که برن تو ممه هات حداقل از اونا انرژی بگیره.

ببین منم پسرم این جوری بود چون تقلید کردونو دوست داشت تو گوشیم یه برنامه هست که پسره داره غذا میخوره اونو میدید غذا میخورد بعد خودش دهنشو وا میکرد که بهش بدم الان دیگه عادت کرد انگار به غذا فقط یه ماهی عادت کنه به غذا دیگه خودشون میخورن فقط اولش یکم سخته

منم از صبح شیر خرما درست کردم با الویه با نون تست خامه مربا هیچکدوم نخورد

مشکل منم همینه هرروشی بگی امتحان کردم غذا نمیخوره که نمیخوره از اسفند باید غذا سفره میخورد انگار نه انگار

سوال های مرتبط