۲ پاسخ

من تروویتال اچ ا میدادم خوب بود ولی بگم الرژیش زیاد بود مجبور شدم پپتی بدم

من میدادم شکمش روزی ۵،۶ بار کار میداد دکترش عوض کرد ، بیومیل ای آر میخوره الان ، البته تروویتال هم ای آر بود

سوال های مرتبط