خانوما چند هفته میتونم برم برای تشکیل قلب

۹ پاسخ

من 6 هفته رفتم قلب نینیم تشکیل شده بود ولی شما 8 هفته برو بهتره من بخاطر اینکه لکه بینی داشتم رفتم پیش متخصص زنان دکترم منو فرستاد سنو ببینه اوضاع چطوره که خدارشکر خوب بود

سلام عزیزم.شما چندروز قبل موعود پریود درد پریودی شدید داشتی؟

هشت هفته

من 6هفته و6 روز رفتم

۸
هفته

عجله نکن ۸ هفته برو

زود بری شاید بگن دوباره بیا همون ۷ یا ۸ هفته بری خوبه .

من ۶هفته و ۵روز رفتم

۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان حامی👼🏻 مامان حامی👼🏻 ۵ ماهگی
مامان سیدماهان ،تودلی مامان سیدماهان ،تودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نهم بارداری