من 6 هفته رفتم قلب نینیم تشکیل شده بود ولی شما 8 هفته برو بهتره من بخاطر اینکه لکه بینی داشتم رفتم پیش متخصص زنان دکترم منو فرستاد سنو ببینه اوضاع چطوره که خدارشکر خوب بود
سلام عزیزم.شما چندروز قبل موعود پریود درد پریودی شدید داشتی؟
هشت هفته
من 6هفته و6 روز رفتم
۸
هفته
عجله نکن ۸ هفته برو
زود بری شاید بگن دوباره بیا همون ۷ یا ۸ هفته بری خوبه .
من ۶هفته و ۵روز رفتم
۸ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.