سلام چند هفته برم برای تشکیل قلب بچه

۹ پاسخ

من ۶ هفته و ۳ روز بودم رفتم‌نشون داد

من پنجم اردیبهشت نوبت گرفتم میشم ۷هفته و دوروز خوبه بنظرت؟

من 7هفته 3روز رفتم طبق تاریخ پریودیم ولی تو سنو 6هفته یه روزش بود قلبش تشکیل شده بود قربونش بره مامانش

۸هفته میگن

من ۸هفته رفتم اما سنو گفت ۶هفتمه تشکیلم شده بود

من ۶ هفته و ۷ هفته رفتم زود رفته بودم تشکیل نشده بودانوز

۸ هفته

۹.

۸ هفته دیگه میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان 💙......🩵 مامان 💙......🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💕دخمل💕 مامان 💕دخمل💕 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته هفدهم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته دهم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه هفته سی‌ام بارداری
مامان حامی👼🏻 مامان حامی👼🏻 ۵ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نهم بارداری
مامان هستی مامان هستی هفته هشتم بارداری