من ۶ هفته و ۳ روز بودم رفتمنشون داد
من پنجم اردیبهشت نوبت گرفتم میشم ۷هفته و دوروز خوبه بنظرت؟
من 7هفته 3روز رفتم طبق تاریخ پریودیم ولی تو سنو 6هفته یه روزش بود قلبش تشکیل شده بود قربونش بره مامانش
۸هفته میگن
من ۸هفته رفتم اما سنو گفت ۶هفتمه تشکیلم شده بود
من ۶ هفته و ۷ هفته رفتم زود رفته بودم تشکیل نشده بودانوز
۸ هفته
۹.
۸ هفته دیگه میتونی بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.