خانومای عزیز برای تشکیل قلب چند هفته برم خوبه

۵ پاسخ

سلام به خواهری گلم. ببخشید یک سوال تا حالا شده که کیسه تشکیل بشه اما بوچ باشه؟

دقیقا امروز ۷هفته م بود

من ۹هفته رفتم کامل تشکیل شده بودقلبش

سلام من امروز ۷ هفته م بود رفتم
خداروشکر تشکیل شده بود

۸ کامل شه

سوال های مرتبط

مامان 💕دخمل💕 مامان 💕دخمل💕 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حامی👼🏻 مامان حامی👼🏻 ۵ ماهگی
مامان 👶❤️ مامان 👶❤️ هفته بیستم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نهم بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی