سلام دوستان
برای تشکیل قلب چند هفته خوبه برم؟

۸ پاسخ

میگن ۸ هفته

۸هفته و ۳روز

من ۶هفته۴روز رفتم تشکیل شده بود

،از ۶تا ۸میشه

من ۷هفته رفتم

۸ یا ۹
من خودم ۹ هفته رفتم

۷ هفته تا ۹ هفته

من ۷ هفته رفتم تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان 💙......🩵 مامان 💙......🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته هفدهم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته دهم بارداری
مامان فسقلی🤰🏻❤️ مامان فسقلی🤰🏻❤️ هفته چهاردهم بارداری