سلام خوبین چند هفته برم برای تشکیل قلب بچه

تصویر
۹ پاسخ

من هفت هفته ودو روزبودم رفتم قلب تشکیل شده بود

مبارکت باشه انشاالله به سلامتی بغلت بگیری عزیزم ❤️

هفت یا هشت دیگه معلومه
من هفت هفته و یک روز بود قلبش کامل تشکیل شده بود

۷-۸ هفتگی برو عزیزم

مبارکه عزیزم مگه ازمایش دادین؟

۸ هفته برو من خودمم استرس داشتم زودتررفتم گف نشده ۸هفته رفتم باز

مبارکه قشنگممم

مبارکه عزیزم ۸هفته بهترین زمان

اووه حالا اول راهی😂۸ هفته برو تشکیل قلب انشاالله بسلامتی بغلش بگیری عزیزم پدرتو در میاره تا بیاد😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان نی‌نی جون👒 مامان نی‌نی جون👒 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙......🩵 مامان 💙......🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💕دخمل💕 مامان 💕دخمل💕 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته هفدهم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته دهم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه هفته سی‌ام بارداری
مامان حامی👼🏻 مامان حامی👼🏻 ۵ ماهگی