من هفت هفته ودو روزبودم رفتم قلب تشکیل شده بود
مبارکت باشه انشاالله به سلامتی بغلت بگیری عزیزم ❤️
هفت یا هشت دیگه معلومه
من هفت هفته و یک روز بود قلبش کامل تشکیل شده بود
۷-۸ هفتگی برو عزیزم
مبارکه عزیزم مگه ازمایش دادین؟
۸ هفته برو من خودمم استرس داشتم زودتررفتم گف نشده ۸هفته رفتم باز
مبارکه قشنگممم
مبارکه عزیزم ۸هفته بهترین زمان
اووه حالا اول راهی😂۸ هفته برو تشکیل قلب انشاالله بسلامتی بغلش بگیری عزیزم پدرتو در میاره تا بیاد😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.