سلام بچه ها خوبین بچه ها قلب بچه چند هفته تشکیل میشه

۹ پاسخ

سلام بچه ها کسی بوده تو 3 ماه اول بارداری سوزش معده شدیدداشته باشه شما چیکار کردین تا معده اروم بگیره

گهواره برام زد 5 هفته

من وقتی رفتم طبق حساب خودم ۸هفته بودم ولی طبق سنو قبلی ۷هفته بودم ولی وقتی رفتم واسه قلب تشکیل شده بود گفت ۷هفته و۳روزی

میگن تا ۹ هفته جا داره تشکیل بشه

زود رفتم بنظر تون برای قلبش تورو خدا جوابمو بدین

همه یکی نیستن
اما تا هشت هفته باید تشکیل شده باش

ببین بنظرتون الان من چند هفته میشم میشه برام حساب کنین من 22 شهریور پریود شدم من امروز رفتم سونو واژینالی انجام دادم فقط ساک حملگی تشکیل شد قلبش هنوز تشکیل نشد

واسه من ۶هفته تشکیل شده بود

سلام عزیزم والا سر پسرم ۶هفته و دو روز بود قلبش تشکیل شده بود رفتم الان هنوز نرفتم

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سپهر💙👶 مامان سپهر💙👶 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریا وتودلی💙💙 مامان آریا وتودلی💙💙 هفته نهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته یازدهم بارداری