سلام خانم ها قلب بچه چند هفته تشکیل میشود

۱۲ پاسخ

سلام من نه هفته ام تمام شده هنوز نرفتم دیر نشه خطر ندارم ؟

من ۷هفته رفتم کامل تشکیل شده بود

من‌۶هفته رفتم تشکیل شده بود

هرکسی یه جوره عزیزم از ۶هفته تشکیل میشه تا ۹هفته من شنیدم مال خودم ۶هفته تش‌یل شده بود

من ۵هفته و۶روز رفتم قلب داشت🥹

از من ۶هفته

من هفت هفته و دوروز طبق اولین روز از آخرین پریودیم رفتم گفت شش هفته و پنج روزشه قلب داشت دیدمش ضربانم داشت

۸هفته بری سونو بهتره

۸ هفته اخر

تا ۱۰ هفته وقت هست

۸هفته

۷هفته

سوال های مرتبط

مامان بیان مامان بیان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی‌نی جون👒 مامان نی‌نی جون👒 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙جوجو ممد 💙 مامان 💙جوجو ممد 💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سپهر💙👶 مامان سپهر💙👶 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان مهیار مامان مهیار هفته چهاردهم بارداری