سلام خوبین بچه ها خداروشکر قلب کوچولوی منم تشکیل شده بود

۲۰ پاسخ

خداروشکر علایم چی داری حالت تهو داری

من طبق پریودی ۷هفته و ۳روز. کی برم سونوی قلب

خداروشکر عزیزم چند هفته بودی

خداروشکر گلم 😍

خداروشکر عزیزم

خداروشکر

خداروشکر عزیزم واسه منم دعا کن

خداروشکر مبارک 🥰

خدارو شکر

خداروشکر🥰

هفته ات با گهواره و سونو یکی بود؟

شکر خدا برای ما هم دعا کن

سلام مامانا خوبید میگم کسی مثل من بوده هشت هفته سه روز باشه بره سونو بگه جنین قلب تشکیل نشده و از هفته شش و یک روز رشد نکرده تورو قرآن بگید 😭

الهی شکر 😍❤️

دعا کن منم برم قلبش تشکیل شده باشه🥲

اعع به سلامتی عزیزم صدای قلبشم شنیدی؟چند هفته ات بود؟

خدارو شکر عزیزم

خدا رو شکر

خداروشکر✨🤍

خداروشکر 🙏

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان دیلان 👧🏻 مامان دیلان 👧🏻 ۳ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 هفته یازدهم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی