بچه ها قلب جنین منم تشکیل شد خداروشکر
😍

۱۶ پاسخ

خداروشکر برا منم دعا کن امروز موعدمه.. این ماه کلومیفن اوابست خوردم دعاکن توروخدا... خیلی استرس گرفتم 2تا سقط داشتم.. خیلی بچه دوسدارم

خداراشکر عزیزم برای منم دعا کن گلم من دو هفته دیگه دارم سونو

خداروشکر عزیزم

بسلامتی چن هفته رفتی،؟

۷هفته و چن روز رفتی عزیزم

خداروشکر عزیزم....ان شاالله بسلامتی

الهی شکر عزیزم، 😍😍😍😍❤️

خداروشکر
برا منم دعا کن
سونو ام

من 3روز مونده 7هفته بشم برم یعنی تشکیل شده

چند هفته رفتی

خداروشکر بسلامتی ان شاءالله مبارک باشه❤️🤲
برای چشم انتظارا دعا کنید در این روز عزیز

خداروشکر منم منتظرم

بسلامتی عزیزم ❤️❤️

خداراشکر گلممم

الهی شکر😍

خداروشکر به سلامتی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 هفته یازدهم بارداری