۱۰ پاسخ

شما ۸ هفته به بعد برو

چجوری با قرص ال دی باردار شدی یه کمی توضیح میدی؟

من ۹ هفته رفتم همچی عالی بود توام ۸ یا ۹ برو

من دوتا بچه هامو ۶ هفته و سه روز تو سونو واژینال فهمیدم به لقاح ربطی نداره کلا زمان تشکیل شدن قلب همون ۶ هفته اس ولی شکمی دیر تر نشون میده

من امروز ۶ هفته بودم خداروشکر رفتم و قلب کوچولوم میتپید

من دخترم 5هقته و5روز قلب داشت با ضربانش کوش دادم🥹😍

ببین دلیلای مختلف داره مثلا میگن لقاح زود گرفته
و من چندجای مختلف خوندم تو دستگاه سونوگرافی قابل رویت نیست
خب جنبن خیلی کوچولوووووعه دیگه🥹 بخاطر همین میگن ۸ هفته بهترین زمانش هست

زودی نرو هااا
هر چه دیر تر بهتر

دختر من ۶ هفته خورده ایی قلبش تشکیل شده بود

چون لقاح زودتر بوده

سوال های مرتبط

مامان دیلان 👧🏻 مامان دیلان 👧🏻 ۳ ماهگی
مامان دونه مامان دونه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری