۶ پاسخ

یهو که نمیشه قطع کرد باید تعداد وعدهایی که بهش میدی رو کم کنی و غذا جایگزین کنی منم همینکار میکنم و اصلا اذیت نمیشه هر دو سه ساعت یکبار غذا بهش میدم و اگه بعدش میل داشت بهش شیرش رو میدم

فعلا کم کن
مثلا یه سری بده فقط موقع خواب.
بعد بمون گشنه شه قشنگ.یه غذای روون درست کن .نه خشک
یذره یذره بده با بازی
نخورد نده باز صبر کن یکم بعد بده.
وقتی قشنگ به غذا افتاد باز بعدا دو سه بار شیر در روز بده
یا میری بیرون.
شیرات لازم میشه تا دوسالگی باید بخوره

چه راهکارای شخمی ایه دکترا میدن؟؟!!!
غذا ک نمیخوره، شیرم قطع کنیم! بعد خدای نکرده بچه سوء تغذیه میشه. مثل خواهرزاده ی طفل معصوم من

ببین خیلی باهاش بازی کن سرش گرم شه بعد بهش بده بخوره واقعا تاثیر داره یا یه چیزی بده دست خودش ، خودش بخوره بعد تا داره میخوره تو هم قاشق بذار دهنش ولی شیرش رو قطع نکن گناه داره مگه در طول روز چقدر آب میخوره که آب بدنشم تنظیم بشه

خیلی زوده قطع نکن یکم کمترش کن

ججورى ميخواى قطع كنى !!!!

سوال های مرتبط