۸ پاسخ

نه بنظر من زوده تا دوسال شیر خیلی ضروریه عزیزم
بچه‌داداشم گول همین حرفو خوردن از شیر گرفتن هیچ غذام باز نمیخوره شیرشم دیگه نمیخوره و از بد بدار شده
بازم هرجور خودتون صلاح میدونبن

عه به منم دکتر گفت کلا شیرشو قطع کنم

من اگر بچم‌قدووزنش خوب بود دلم میخواست ۱۵ ماهگی ازشیر بگیرمش..حیف که ریزه میزه دلم‌نمیا فعلا

شیر ماجان بده دیگه
من دیگه سینه نمیدم زیاد

چرت بگیری

بخاطر چی

واسه چی از شیر بگیری زوده

واقعا؟؟؟دکتر دخترم گفت هیچی نخوره شیر بخوره طوری نیست ک تا ۱۸ماه غذاش شیره بیشتر

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری