قرمز اهنش ۷میل آبی ۱۴میل قرمز برای بچه هاییه ک هیچ مشکلی ندارن ولی آبی برای بچه هایی ک زود تر به دنیااومد و وزنشون پاییه یا کمخونی دارن از هرکدومم میدی باید ۱سیسی بدی درک نمیکنم مامانایی ک میان میگن قرمز ۲سیسی باید داد خب شرکتش عقل نداشته خودش؟؟؟اگه قرار بود اونو ۲سیسی بدیم ک دیگ آبیشو تولید نمیکرد کمی تفکککر
من آبی ۱۵ قطره گفته بده
قرمز کمتره باید ۲سی سی بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.