۳ پاسخ

قرمز اهنش ۷میل آبی ۱۴میل قرمز برای بچه هاییه ک هیچ مشکلی ندارن ولی آبی برای بچه هایی ک زود تر به دنیااومد و وزنشون پاییه یا کمخونی دارن از هرکدومم میدی باید ۱سیسی بدی درک نمیکنم مامانایی ک میان میگن قرمز ۲سیسی باید داد خب شرکتش عقل نداشته خودش؟؟؟اگه قرار بود اونو ۲سیسی بدیم ک دیگ آبیشو تولید نمیکرد کمی تفکککر

من آبی ۱۵ قطره گفته بده

قرمز کمتره باید ۲سی سی بدی

سوال های مرتبط

مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی
مامان ته تغاری مامان مامان ته تغاری مامان ۱ سالگی