اورژانسی زایمان کردم 🫠💔😖

تصویر
۱۲ پاسخ

سزارین شدی
راحت بود

مبارک باشه 💕💚

کدوم بیمارستان بودی؟راضی بودی از بیمارستان ؟دکترت کی بود؟ بهت رسیدگی میکنن ؟ چرا اورژانسی زایمان کردی؟! اذیت شدی از سزارین ؟می‌دونم خیلی سوال دارم ولی خواهش میکنم جواب بده همه فکر و ذکرم زایمانه.

چی شد که زود زایمان کردی

سزارین؟؟؟؟

عزیزم مبارکه چرا ارژانسی؟

بسلامتی عزیزم قدمش مبارک❤️
اذیت شدی؟

مرسی مامانای مهربون

مبارک باشه انشالله بسلامتی و شادی عزیزم

بسلامتی عزیزم مبارک باشه 😍😍

اااا مبارکه🥰🥰🥰چطور بود؟؟؟😍😍😍نی نی چطوره؟

طبیعی یا سزارین

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان آلا مامان آلا روزهای ابتدایی تولد