۱۴ پاسخ

ای وااای
خدا لعنتشون کنه ایشالا هرکسی ک یه مادرو میزاره تو این شرایط از خدا میخوام خودش جواب اینارو بده فققققطططط

بسلامتی و مبارکی عزیزم 😍
بعد که حالت بهتر شد حتما از تجربه ت بگو 🙂

قدمش مبارک و پرخیر و برکت باشه

خدارو شکر که هر دو سالمید قدم نو رسیده مبارک

ای وای😭😭چرا اینجوری مبکنن اخه با یه مادر
چرا باید سزارین ممنوع باشع

مبارکت باشه عزیزم مهم اینه خودت و بچه ت سالمین😍
منم میخوان همین کارو کنن🫠🫠

عزیزممم یادمه سزارین دوس داشتی
ولی کاش دردا طبیعی نمیکشیدی
مبارکه
چن هفته
نی نی چطوره

پا قدمش پر از خیر برکت عزیزم تروخدا منم دعا کن امروز میشه سومین روزی ک بستریم و ی سانت شدم خداکنه امروز زایمان کنم صحیح سالم بچمو بغل بگیرم خیلی میترسم و دیگه نمیتونم

الهیییی🫠🥲،بازم خداروشکر ک استرس زایمانت تموم شد ،بسلامتی ک قدمش مبارک باشه باشه عزیزم🥰

الهی بگردممممم
از همین میترسیدم که مثل من بشی الهی بگردمت😔حال خودت و نینی خوبه؟

سلام عزیزم خیلی مبارک باشه با قدم و کرم باشه براتون
خاک برسرشون ک اول میذارن دردو بکشن بعدم سزارین میکنن باید درد سزارین هم بکشن انشالله ک حالت خوب میشه عزیزم بازم مبارک باشه😍🌹

وای عزیزم🥺مبارک باشه انشالله قدمش پر خیرو برکت

راستی مبارکههههه ایشالا پاقدمش پر از خیر و برکت باشه براتون❤️😍

الهی بگردم
چقدر دلم پیشت بود یادمه چقدر این ماه های آخر استرس کشیدی
خداروشکر هرچی بود گذشت عزیزم . منم ریکاوری سزارین خیلی عذاب کشیدم ‌.
به هرحال مبارک باشه عزیزم ❤️

سوال های مرتبط

مامان مَهوا🩷 مامان مَهوا🩷 روزهای ابتدایی تولد