بچه هاتون تو چه سنی از شیر گرفتین؟

۷ پاسخ

۱۸ ماهگی گرفتم

در حال گرفتنم ولی هنوز کامل نگرفتم

جفتشون رو اول ۲۰ماه گرفتم قبلا همه میکفتن تا دوسال الان اکثرا اعتقادشون اینه بعد۱۸,۱۹ماهگی بگیزین و اینکه من گرفتم که تابستون گف گوارشش ضعیفه زود مریض میشه

من ی ده روزبه گرفتم

یک سال و ۶ماه

بعد تابستان میخوام از شیشه بگیرمش

دارم کم کم بهش فکر میکنم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی