۱۸ ماهگی گرفتم
در حال گرفتنم ولی هنوز کامل نگرفتم
جفتشون رو اول ۲۰ماه گرفتم قبلا همه میکفتن تا دوسال الان اکثرا اعتقادشون اینه بعد۱۸,۱۹ماهگی بگیزین و اینکه من گرفتم که تابستون گف گوارشش ضعیفه زود مریض میشه
من ی ده روزبه گرفتم
یک سال و ۶ماه
بعد تابستان میخوام از شیشه بگیرمش
دارم کم کم بهش فکر میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.