۳ پاسخ

من اینو میدم خیلی خوبه قبلا نان میدادم دل درد داشت پپتی هم میدادم اسهال بود ولی این عالیه وزن دهی خوبی هم داره

من هم نان میدم هم اپتامیل ساده هم اینو ..این بشدت رفلاکسش زیاد میکنه زیاد بالامیاره

سلام عزیزم عالیه وزن گیری هم عالیه

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی