مامانای سرکلاژی چندروز بعد از عمل رفتین سونو؟

۳ پاسخ

نیم ساعت بعد از عمل توی بیمارستان سونو گرفتن ازم دیگه تا انومالی نرفتم

من ۵ روز بعدش رفتم سونو

من دیروزسرکلاژ شدم بعدش همونجا بردنم سونو دوباره دوهفته بعد باید سونوبدم

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد