۳ پاسخ

درد و گرفتگی اگر به صورت گهگاهی باشه و حالت منظم نداشته باشه اشکال نداره، اگر دیدی حالت منظم میگیره و ول میکنه برو سریع دکتر
حرکت نی نی هم که تو هفته شما کلا زیاد نیست و حتی طبیعیه که چند روز هیچ تکونی نخوره

چرا نمیری دکتر عزیزم

براکستون هیکس

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری