۴ پاسخ

منم حوصلاندارم کنار مشکلات دیگه پسربزرگم خیلی اذیت می‌کنه همه انرژیمومیگیره

من اینجوری میشم بخاطر داشته هام شکر میکنم، خود به خود انرژی میاد ،اهنگ میزارم با دخترم می‌رقصم

منم گفتم فایده نداره آمدحیاط باپسرم آب بازی یکم حالم خوب شه

من ازاین حسا در ماه زیاد میاد سراغم ..شرایط ها سخت شد هی ادم ب هردلیلی افسرده میشه خدا ی نگاهی کنه بهمون

سوال های مرتبط

مامان فندوق و تو دلی مامان فندوق و تو دلی هفته دهم بارداری