من اخرین پریودیم ۱۸ مهر بوده زایمانم کی میشه سزارینم

۸ پاسخ

من ۱۷ مهر بوده ان تی زده ۲۳ تیر

من ۱۲ مهر آخرین پریودم بود تاریخ زایمانمو زده ۲۰ تیر،البته زایمان طبیعی،زایمان سزارین دو هفته زودتره

منم ۱۴ مهر اولین روز از آخرین پریودم بود
طبق پریودی زایمانم رو میزنه ۲۲تیر
طبق ان تی تقریبا یک هفته. ۱۰ روز جلوتر

دکترم گفت ۱۰ تیر برو سزارین کن ‌. ولی میشه ۳۸ هفته و دو روز طبق ان تی

تو سونو آن تی نوشته

طبق انتی و سونوهات باید محاسبه کنی کاری به پریودی نداره

طبق آن تی هست ۱۰ روز جلوتر

تو سونو هات نوشته دیگه به پریودت کاری نداره

سوال های مرتبط

مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی