واییی خسته شدم ۳۷هفته و دو روز زایمان کنم چی میشه؟امپول ریه هم زدم

۸ پاسخ

منم خسته ترینم کاش زودی بیاد

حوصله کن بزا بچت کامله کامل رشد کنه. برا دکتر فرقی نداره که چن روز زودتر یادیرتر عمل کنه، اما برا بچه فرق داره و ریه هاش کامل تشکیل میشن

حالا باز تو خوبی من ۳۹ هفته ۲ روز تاریخ سز زده برامممم

صبر کن به موقع خودش میاد دوتا پسرمو ۳۶هفته زایمان کردم دخترمو ۳۷هفته فقط پسر دومم سه روز ان آی سیو بود بعدش مرخص شد

منکه فردا میرم درش بیارم😅

هرچی بیشتر بمونه برای بچه حیاتیه حتی یه روز

طبیعی یا سزارین

چرا عجله داری🥲

سوال های مرتبط