۳ پاسخ

دکتر من گفت۱۴تا۱۶ماهگی کمش کن بعدقطع کن

میتونی بگیری ولی بهش شیرپاستوریزه بده حتما نا دوسالگی مرتب

آره دکتر به من گفت از ۱۸ماهگی شروع کن قطع کن

سوال های مرتبط