دهن دخترم چرا هی توف جمع میشه
طبیعیه؟

۴ پاسخ

حتما توی سطح شیبدار شیر بدین
حتما مابین شیر خوردن یکی دوبار آروغ بگیرین
مثلا اگه وعده ی ظهر ۹۰ سیسی میخواین بدین بعد از خوردن ۵۰-۶۰ سی سی بلندش کنید و آروغ بگیرین بعد دوباره مابقی شیر رو بدین نوش جان کنه
حتما بعد از شیر دادن ده دقیقه یه ربع ایستاده روی شونه تون نگه دارین تا کمی از شیرش هضم بشه
حتما تشک یا جای خوابش شیب ۳۰ درجه داشته باشه،

اینارو رعایت کنید مطمئن باشین خیلی بیشتر کمک میکنه تا دارو و شربت و قطره

منم دخترم همینجوریه

رفلاکسه عزیزم

نه، رفلاکس پنهانه

سوال های مرتبط

مامان عسل🩷👼🏻🍼 مامان عسل🩷👼🏻🍼 ۱۲ ماهگی
مامان گندم👶🏻 مامان گندم👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان ایهان واریا مامان ایهان واریا ۵ ماهگی
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی