۴ پاسخ

دیروز دکتر کودکان رفته بودم ، اونجا به دکتره گفتم سرخود به دخترم ویتامین دی میدم عیب نداره ، کفت نه

من باتجویزدکترویتامین دی میدم

ویتامین دی واجبه همه باید بخورن من قطره میدم، امگا ۳ هم تا حالا ندادم واسه چی خوبه؟

من ویتامین دی میدم
خودم همینجوری خریدم بهش میدادم
دیروز بردمش دکتر گفت روزی یه سی سی بهش بده

سوال های مرتبط

مامان 💞بچه💞 مامان 💞بچه💞 ۳ سالگی