۴ پاسخ

۳۷هفته دستگاه نمیره گلم جوش نزن بچه اصلا کامله جز نارسام حساب نمیشه

وای من توبارداری این فسقلی انقد سکسه میکرد
ب دنیاهم اومد بعدهربارشیردهی یه عالمه سکسه میکنه😍

اره یعنی حالش خوبه نگران نباش هفتت بالاعه جاش کمه تکونش کمتر میشه ولی بایدم حواست جمع کنی

یعنی داره ریه هاشو تمرین میده ک بدنیا اومد بتونه راحت تنفس کنه و نشونه سلامتشه

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان درسا👼🏻 مامان درسا👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان مایسا مامان مایسا ۵ ماهگی