خانما شما تو هفته های من آش رشته خوردین؟

۱۱ پاسخ

اره بخور عزیزم
من زیاد خوردم با کشک فراوون

من عاشقش بودم

آره تا الان سه چهار بار

من روزای اول بارداری فقط و فقط هوس اش و سوپ میکردم
کلییییی خوردم
البته اینم بگم ک من اصلا تهوع و ویار و ....هیچ هیچ نداشتم
تنها چیزی ک تو بارداریم اونم اوایلش هوس کردم همین اش بود😂😁😁😁

من به جای سبزی آش اسفناج ریختن

اره بخور نوش جونت🤤

اره مگه چیه

من دلت نخواد الان خوردم

اره زیاد‌نفخ شو بگیر فقط

تا دلت بخاد😅

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار قصد بارداری
مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته نوزدهم بارداری
مامان mohamad javad مامان mohamad javad ۲ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته پانزدهم بارداری