اره بخور عزیزم
من زیاد خوردم با کشک فراوون
من عاشقش بودم
آره تا الان سه چهار بار
من روزای اول بارداری فقط و فقط هوس اش و سوپ میکردم
کلییییی خوردم
البته اینم بگم ک من اصلا تهوع و ویار و ....هیچ هیچ نداشتم
تنها چیزی ک تو بارداریم اونم اوایلش هوس کردم همین اش بود😂😁😁😁
من به جای سبزی آش اسفناج ریختن
اره بخور نوش جونت🤤
اره مگه چیه
من دلت نخواد الان خوردم
اره زیادنفخ شو بگیر فقط
تا دلت بخاد😅
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.