چند وقتش عزیزم
دقیقا دختر منم اینطور میشد حساسیت پروتیین گاوی داشت ببرش دکتر
پماد اتوپیکس ایروکس بگیر
پسر من ۳ ماهگی اینجوری شد بردم دکتر حساسیت به پروتئین گاوی داشت
گلم ب خاطر بوسیدنه آب دهان و از این چیزا
نباید بوسش کنین
اگزما هس
یه پماد هست باید اونو بزنین ب صورتش
نمیدونم اسم پماده چیع
پسر منم اینطوری میشد خیلی چیزا امتحان کردم در نهایت پماد بتامتازون میزدم خوب جواب داد
ببرش دکتر شاید به پروتئین گاوی حساسیت داره
خواهر برای اینه که زیاد بوسش میکنید خواهر منم اینجوری بود مامانم پماد آد چشم مالید و ان ان خوب شد
پسر منم دقیقا همینطوری شده انگاری خشکی و قرمز دکتر گفت نبوسیدش و یه پماد داده میزنم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.