۳ پاسخ

آره. برای منم کم شده. جای تکون خوردن انگار دست و پاشو باز میکنه و درهمین حده.

ن کلا من خیلی کممم طبیعیه؟؟؟؟؟

مال منم همینطوره حرکتای کم ضرباتش ولی محکمه

سوال های مرتبط