حالت تهوعم کمتر شده مشکلی هست؟

۵ پاسخ

مال من که هی بیشتر میشه چرا آخه

هفتت ک میره بالا علائم کمتر میشه

نه کم میشه
برای منم دعا کن هیچی نمیتونم بخورم

علائم می‌ره میاد

نه ماه ۳بگذره تموم میشه منم داره حالم خوب میشه من روزی ۳بار حداقل بالا میاوردم و داعم تهوع داشتم دیگه بدن عادت میکنه

سوال های مرتبط

مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری