۲ پاسخ

چون اوایلشونه براشون سخت میاد پسر منم اول سمت چپمو زیاد میگرفت
اون تایمی ک شدید گرسنس یا خواب آلود سعی کن سینه راحته رو بدی چون اون وقتا هول میکنن
وقتی هشیاریش کامل بود مثلا بعد شستنش ک بیدار میشه سرحاله سعی کن باهاش تمرین کنی اونیکی سینتو بگیره

بدوشش تا شاید چندروز دیگه شاید بگیره

سوال های مرتبط

مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی