دختر منم همینه از اینم بدتر بود الان یکم بهتره بردم دکتر گفت از گرمای هیچی نیس
دختر من هم همینطور شد ، اگزما هستش ، دکتر نسخه داروی ساختنی داد که از داروخانه گرفتم . دکترتون باید نسخه بده بهتون
والا دختر منم هست دوتا دکتر رفتم گفت چیزی نیست مهم نیست
نه بابا اگزما چیه بچه رو بوس نکنید ما بوسش نکردیم بچه خوب شد
پماد ثمین کودک بزن
مدفوعش خلطیه؟
یا رگه ی خون داخلشه
رفلاکس داره؟
دکتر دخترم گفت جوش نوزادی اگزما نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.