من که مردام زنده شدام واقعا سخنه.بعداشم افتادم تب لرز
قرص مسکن وشیافت میدن ولی خب درد داره ولی لحظه ای هست زود آروم میشی
من انجام دادم قبلش به من گفته بودن شیاف بزار،دردش هم قابل تحمل هست بعدش هم یه پروفن خوردم بایه روز استراحت هم اوکی میشه
من انجام دادم نیم ساعت قبل از اینکه برم تو اتاق بهم قرص کلرودیازپوکساید دادن،بعد اصلا خودم رو سفت نمیکردم تند تند نفس عمیق میکشیدم که شل باشم همون ترسم رو کنترل کنم مگر جایی که میگفتن نفس نکش،دردش هم مثل درد پریودم هستش اگه همکاری کنه زود تموم میشه،ان شاالله راحت انجام بشه براش
من چهار بار انجام دادم پروفن قبلش بخوره نفس عمیق حتما بکشه همراهم داشته باشته یه احظه ست مثل درد پریود زودم تموم میشه. ایشالا راحت باشه براش
برای چی عکس رنگی رو میگیرن؟
من دوبار انجام دادم مثل درد پریودی بود
حتما با همراه باش
من با بیهوشی انجام دادم چیزی نفهمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.