همینه ماهی یکبار نه ماهی چندبار...من نیز هم....اساسا میگم کاش نیاز مالی بهش نداشتم، کلا ازدواج چیز بیخودیه فقط واسه جنسی و مالیه ...جنسی رو تا یه سنی آدم باهاش کنار میاد ...از یه سن به بعد هم کم میشه و دیگه وجود نداره، ولی نیاز مالی تا دم مرگ هست...مرد جماعت خودش خودشو نمیتونه تحمل کنه..اونوفت ما گیرشون افتادیم اونم واسه ی عمر...
کلا. پریوده😂
همسر منم همینه .... تفاوت هایی داریم در حد زمین آسمون... طرز حرف زدنش موقع عصبانیت منو واقعا پشیمون میکنه از انتخابش...
😢
ن نمیشه
اره متاسفانه بخاطر فشار های زندگی و...
فک کردم من نوشتم
شوهرای شما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.