تب و درد استامینوفن
فرزند پروری

تصویر
۷ پاسخ

همینه ماهی یکبار نه ماهی چندبار...من نیز هم....اساسا میگم کاش نیاز مالی بهش نداشتم، کلا ازدواج چیز بیخودیه فقط واسه جنسی و مالیه ...جنسی رو تا یه سنی آدم باهاش کنار میاد ...از یه سن به بعد هم کم میشه و دیگه وجود نداره، ولی نیاز مالی تا دم مرگ هست...مرد جماعت خودش خودشو نمیتونه تحمل کنه..اونوفت ما گیرشون افتادیم اونم واسه ی عمر...

کلا. پریوده😂

همسر منم همینه .... تفاوت هایی داریم در حد زمین آسمون... طرز حرف زدنش موقع عصبانیت منو واقعا پشیمون میکنه از انتخابش...
😢

ن نمیشه

اره متاسفانه بخاطر فشار های زندگی و...

فک کردم من نوشتم

شوهرای شما

سوال های مرتبط