۲ پاسخ

من ۷ ، ۸ روزگی دردهای شدید مثل انقباض زایمان داشتم . دکتر گفت طبیعیه

سلام تا یه هفته شیر میدادم درد پریودی یکم شدیدتر داشتم دکتر ایبوپروفن نوشته بود

سوال های مرتبط