بله به منم 4 تا میدن
به یکی از آشناها که بچه زیر ۲ سال داره بگو کد ملی و تاریخ تولدشو بهت بده با اون دولتی بخر. هرچی بچه بزرگتر میشه سهمیهش کمتر میشه بخاطر اینه که بالای یکسال ۴ تا بیشتر بهش نمیدن
آزاد بگیر پسر منم ماهی شش هفت تارو راحت میخوره بعضی. وقتا هشت تام میخوره چهارتارو دولتی میگیرم چهارتارو آزاد
تا۲سال
فک کنم تا ۳سال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.