۹ پاسخ

من از نهم همین ماه شروع کردم رژیم فستینگ گرفتم هر روزم ۲۰دقیقه پیاده روی دارم اگه نتونم برم پیاده روی تو خونه می‌رقصم
توی ۴روز ۲کیلو ۸۰۰گرم وزن کم کردم

شیردهی منو جوری لاغر میکنه که همه فکرمیکنن من چیزی نمیخورم

ببین من رژیم خودم ودارم
باشگاه شرایط ندارم با بچه کوچیک
حوصله غذای رژیمی برای خودم جدا درست کنم ندارم
قند مصنوعی رو حذف کردم
سالم خوری دارم ینی برنج میخورم نون میخورم ولی به قائده ۳وعده هم میخورم
فست فود ونوشابه واینا نه
ولی دمنوشم دل ناشتا زنجبیل ولیمو بعداز نیم ساعت قهوه بعد ی بیسکویتی نون وپنیری چیزی چایی سبزو زنجبیل و لیمو هم دوباره قبل نهار وشام هم میخورم با پیاده روی با بچها
۷،۸ کیلویی توی این ۵ماه کم کردم

اسلیو وورزش🤣
ده روز دیگه میشه دوماه نووزده کیلو کم کردم

رژیم، ورزش، از پارسال ۱۲ کیلو کم کردم(البته فقط ۴ ماهشو رژیم بودم)

حذف قند مصنوعی و کم کردن مصرف سردی مث ماست و شیر (البته شیر بیشتر میخورم اونم با خرما یا عسل) کم کردن مصرف فست فود و چیزای صنعتی

کم خوری عصبی 🤦🏻‍♀️

اگه اضاف داری با فستینگ و کالری شماری👍👌

شیردهی منو برد زیر وزن ایده آل🫠

سوال های مرتبط