انتخابتون بین شیرخشک نان و آپتامیل کدومه ؟

۱۱ پاسخ

نان میدم

جفتش خوبه من اوایل اپتامیل میدادم ha خیلی بی مزه بود عوض کزدم نان میدم

من نان میدم
راحت تر پیدا میشه

اپتامیل ب پسرمن افتاده۵ماهشه۹کیلویه

اپتامیل

من نان میدم و واقعا راضیم

قطعا نان

من شیرخودمومیدم درکنارش نان میدم ولی به پسرعمم نان وزنش روبالانمیبرداپتامیل میبره

اپتامیل میدم راضیم

من کمکی نان میدم راضیم

من نان استفاده میکنم راضیم

سوال های مرتبط

مامان ارمیا 🧚‍♂️ مامان ارمیا 🧚‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان هدیه خدا ( آنیلا) مامان هدیه خدا ( آنیلا) ۱ سالگی