خانما خوشمزه ترین شیرخشک کدومه

۱۱ پاسخ

تروویتال امتحان کن دختر من اپتامیل نخورد اینو دوس داشت

تروویتال

سلام مامان کیان شما شیرخشک بچتو عوض کردی؟ از چی خوشش اومد؟
دتر منم شیرشو نمیخوره بنظرت دوسش نداره ک نمیخوره؟؟

نان خیلی خوشمزس من همشو امتحان کردم

ببلاک

به نظر من بیومیل پلاس من تروویتال دادم وزن دهی معمولی داره خوش طعم هست ولی اصلا به پای بیومیل پلاس نمی‌رسه وزن دهی عالی هم دازع

دختر بیومیل مزشو دوس داره ببلاک دادم نان دادم اپتامیل دادم هیچ کدومو دوس نداره 🫤

من طعم نان رو دوست دارم

تروویتال طعمش عالیه مزه بيسکوئيت میده😁

شیر مادر😝✌

تروویتال و گیگوز میگن خوشمزه اس

سوال های مرتبط

مامان ارمیا 🧚‍♂️ مامان ارمیا 🧚‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان ❤️پسرم مامان ❤️پسرم ۱ سالگی
مامان پری مامان پری ۷ ماهگی
مامان Radvin💙 مامان Radvin💙 ۱ سالگی
مامان بچه هام مامان بچه هام هفته نهم بارداری
مامان نویان🩵👶🏻 مامان نویان🩵👶🏻 ۱۶ ماهگی