به نظر شما خوشمزه ترین شیر خشک چیه؟؟؟

۹ پاسخ

من الان ۵ ماهه فقط دارم‌بهش گیگوز میدم چون هر کدوم رو ک دادم همش بالا میاورد و انگار بهش نمیساخت

من هم از نان خوردم هم ببلاک هم گیگوز
به نظرم اول گیگوز خوشمزه بود خشکش
بعد ببلاک
بعد نان
ولی نظر بچها نمیدونم‌ چیه🤣

سوپرامیل

چقدر نظرات متفاوته🙄

خوشمزگیشو نمیدونم ولی آپتامیل نزدیک ترین به شیر مادره

نان🤣

آپتامیل

تروویتال

نظر بچه مهمه ک کدومشونو دوس داشته باشه ن ما😂😂

سوال های مرتبط

مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان Radvin💙 مامان Radvin💙 ۱ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۲ ماهگی
مامان 🥰شمامه🥰 مامان 🥰شمامه🥰 ۱۶ ماهگی
مامان ارمیا 🧚‍♂️ مامان ارمیا 🧚‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان پری مامان پری ۷ ماهگی
مامان Momi boy🩵 مامان Momi boy🩵 ۹ ماهگی