من الان ۵ ماهه فقط دارمبهش گیگوز میدم چون هر کدوم رو ک دادم همش بالا میاورد و انگار بهش نمیساخت
من هم از نان خوردم هم ببلاک هم گیگوز
به نظرم اول گیگوز خوشمزه بود خشکش
بعد ببلاک
بعد نان
ولی نظر بچها نمیدونم چیه🤣
سوپرامیل
چقدر نظرات متفاوته🙄
خوشمزگیشو نمیدونم ولی آپتامیل نزدیک ترین به شیر مادره
نان🤣
آپتامیل
تروویتال
نظر بچه مهمه ک کدومشونو دوس داشته باشه ن ما😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.