طبق تجربه تون خوشمزه ترین شیرخشک چیه؟؟؟؟

۶ پاسخ

نان

بهترینش گیگوز۱
یانان ۱
من گیگوز میدم عالیه

شنیدم نان
تجربه ندارم

آپتامیل

بیومیل پلاس خیلی خوشمزه

اپتامیل عزیزم من نان هم خریدم بدمزه بود الکی اسم درکرده جفتشم چشیدم‌بجهامم اپتنیل بهترمیخوردن و وزن میگرفتن

سوال های مرتبط

مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۷ ماهگی
مامان 💞 لیا 👼 مامان 💞 لیا 👼 ۱۴ ماهگی
مامان ارمیا 🧚‍♂️ مامان ارمیا 🧚‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۲ ماهگی
مامان Momi boy🩵 مامان Momi boy🩵 ۹ ماهگی
مامان ❤️پسرم مامان ❤️پسرم ۱ سالگی